reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matúš Alexander Lavrík

Matúš Alexander Lavrík

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nie som telo, ktoré má dušu. Som duša, ktorá má telo (anonym)" Moje myšlienky mi spôsobujú prievan na duši, ktorý, aby ustal potrebuje priestor, kde sa môže prejaviť. Skúmanie ľudskej duše je to najkrajšie ale zároveň to najviac zraniteľné, čo môže človeku do života priniesť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéVidené, počutéMôj vesmírTrma vrmaTrochu psyché

reklama

Súkromné

Čo je to vlastne šťastie?

Matúš Alexander Lavrík

Čo je to vlastne šťastie?

Ešte pred tým, ako sa pustíte do čítania tohto článku, položte si otázku: Koľko krát ste mali v živote šťastie? Pre tých, čo si to značia to bude podstatne ľahšie a pre tých, ktorí teraz začnú loviť v pamäti to bude o trošku zložitejšie. Nemusí hľadať, ani jedna skupina z vás, pretože otázka: „Prečo ja nemám šťastie?" padá z úst mnohých ľudí. A v poslednom čase aj z mojich!

  • 28. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 248x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu